Lucrările la ruta alternativă Suceava – Botoșani nu vor începe anul acesta.
Marți, în Primăria Suceava se lua o decizie care va afecta un alt proiect important pentru Potrivit obiectiv de Suceava.ro, nici mai mult, nici mai puțin decât „ANULAREA” licitației privind proiectarea și execuția obiectivului de investiții “Rută alternativă Suceava-Botoșani, etapa III (tronson de la pod peste râul Suceava până la DN29) – drum, canalizare pluvială și pasaj superior CF”.
Pasajul superior peste calea ferată este, de fapt, un viaduct lung de peste un kilometru care trece peste o zonă mlăștinoasă, fiind necesar pentru a putea prelua traficul greu și care este parte integrantă a respectivului tronson din ruta alternativă spre Botoșani.
Potrivit obiectiv de Suceava.ro decizia luată la nivelul comisiei constituită pentru licitația respectivă, Primăriei Suceava și care, cel puțin conform celor care apar pe SEAP, a fost luată la data de 19 martie este o răsturnare de situație în condițiile în care după ce o contestație la CNSC împotriva municipalității a fost respinsă.
Teoretic, Primăria Suceava putea să încheiei un contract cu cealaltă asociere de firme care a depus oferta, cu condiția ca aceasta să fie valabilă atât la eveluarea propunerii tehnice, cât și a celei financiare. Numai că la analiza comisiei desemnată de Primăria Suceava a reieșit că nici oferta asocierii HYATT DEVELOPMENT 2011 (Leader) și asociații HYDROSTROY AD și TQM Management nu a fost conformă/acceptabilă.
Practic, oferta acelei asocieri va avea aceeași soartă ca oferta celor de la FREYROM alături de alte societăți – INGINERIE DRUMURI SI PODURI SRL, INTEGRATED ROAD SOLUTIONS SRL și CONSTRUCTII ERBASU – anume respingere. Poate că dacă acea contestație formulată de FREYROM și ceilalți asociați ar fi primit o soluție favorabilă de la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor – cotidianul Obiectiv de Suceava a relatat la aceasta, precum și cu privire la soluția dată de CNSC – atunci era un alt deznodământ. Numai că victoria Primăriei Suceava la CNSC a deschis calea spre „anularea procedurii” de către comisia de analiză a ofertelor.
Asta presupune reluarea procedurii de atribuire a contractului de proiectare și execuție a celui de-al treilea tronson al rutei alternative Suceava – Botoșani. Şansele ca să fie atribuit contractul în acest an se micșorează, dar și dacă se va încheia în vară un acord – asta în varianta optimistă – probabilitatea ca lucrările să înceapă este minimă, dacă nu chiar microscopică având în vedere că mai întâi trebuie făcut proiectul tehnic cu detaliile de execuție iar asta durează câteva luni.
https://voceamoldovei.ro/tatal-lui-ayan-lacrimi-de-bucuriemultumesc-romania-multumesc-tudora-video/