Ies scântei la Spitalul Municipal Huși! Managerul Bogdan Popa, complet bulversat de faptul că s-a trezit peste noapte cu o nouă formulă a Consiliului de Administrație, care nu mai este dispusă să îl acopere, recurge la niște gesturi greu de înțeles! De pildă, refuză să prezinte membrilor Consiliului de Administrație documentele solicitate, prin care aceștia vor să vadă situația reală a spitalului, precum și modul în care managerul și-a îndeplinit indicatorii de performanță, la care este obligat prin contactul de management.
Se pare că nu o face doar din spirit de frondă, ci știe că, din clipă în clipă, va fi prins cu mîța-n sac! Mai exact, membrii C.A. bănuiesc că până acum, managerul Bogdan Popa și-ar fi „umflat” indicatorii de performanță în raportările sale, tocmai ca să pară că el este un manager destoinic, deși, în realitate, incompetența sa a împins unitatea medicală pe muchia prăpastiei. Membrii C.A. au trimis deja la Primăria Huși două plângeri la adresa managerului, reclamând că nu respectă transparența totală la care este obligat prin contract față de Consiliul de Administrație.
Conștient că nu va mai fi mult până va ieși la iveală adevărul despre indicatorii „umflați” și nu numai, gurile rele spun că managerul Bogdan Popa și-ar fi depus pe furiș săptămâna trecută o cerere la spitalul din Bârlad, unde vrea să facă gărzi.
Consiliul de Administrație al spitalului Huși, în formula primenită, din care face acum parte și avocatul liberal Radu Bobârnat, vrea să vadă ce e de făcut pentru ca unitatea medicală să nu mai piardă lunar atîția bani, medicii să aibă cele necesare pentru a-și face meseria, iar pacienții să capete din nou încredere în ceea ce era odată „Uzina de sănătate a întregii zone”, și anume spitalul municipal „Dimitrie Castroian” Huși. Pentru acest lucru însă, Consiliul de Administrație vrea ca managerul Bogdan Popa să îi pună la dispoziție toate documentele necesare.
Managerul Popa, bănuit că și-a „umflat” indicatorii de performanță ca să pară un manager strașnic, în ciuda realității
Managerul Bogdan Popa însă, în loc să se conformeze, a căutat să amâne cât mai mult posibil momentul în care acele documente tot vor fi văzute, în toată realitatea lor. Superior, le-a transmis membrilor C.A. că lui ar trebui să i se adreseze doar „în scris”, iar el le va răspunde, probabil, în 30 de zile.
Atitudinea aceasta cu iz de obrăznicie, dat fiind faptul că managerul este obligat prin contract să dovedească transparență totală în raport cu Consiliul de Administrație, nu a rămas fără ecou, astfel că membrii C.A. au trimis Primăriei Huși și Consiliului Local două plângeri care vizează comportamentul managerului Popa, care refuză să prezinte actele.